Why does this disturb me?

Discussion in 'General Mayhem' started by Nursey, Jan 25, 2002.

  1. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    is that what you used??... the results are mainly gibberish.... and it's Nursey.. as she'll no doubt point out
     
  2. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    true lol well it was worth a measly shot
     
  3. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    you had to donate sperm?
     
  4. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    Yea the extra cash will buy me a couple more 24 packs to get me through the week
     
  5. Nursey

    Nursey Super Moderator

    Messages:
    7,378
    ** warum thankyou für d Link, Krebs bean!I wünschen Sie zu wissen daß ich fühlen also erotic an d Gedanke von sprechen mit Sie all in d Forum in German.Mmmmmmm-in Tatsache ich mögen zu gleiten mein Schuh weg jetzt und wackeln weg zu überwachen PinkorBrown flirting mit IMC, d klein Hahn necken daß er is!He verbessern Bewachung heraus, kümmern Sie... Störung sein immer lurking in d sidelines, jealously überwachen all das erhalten bekanntgeben innen hier, betriebsbereit zu wählen mein ' Nazi Nursey ' Einschnitt 1 Stern bevor ich haben sogar bekanntgeben all mit es!
    OH-... und ja... der Name ist ' Nursey ' nicht ' Nurse'.You sind verzeihen-dieses mal.
     
  6. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    you get money too??... where do i sign up??

    i'll pass on the dodgy translation service though... i can imagine a user of that thing getting his throat cut by some swarthy sardinians
     
  7. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="verdana">quote:</font><HR>Originally posted by Nursey:
    why thankyou for d link, cancer bean!I you require to know that I feel thus erotic at d thought of speak with you all in d forum in German.Mmmmmmm in fact I may slide my shoe away now and wackeln away to monitor PinkorBrown necken flirting with IMC, d small cock that it is!He improve guard out, care you... Disturbance its lurking in d sidelines, jealously all received communicates, ready for use to select inside here my ' Nazi Nursey ' cut 1 asterisk always monitors before I has to communicate even all with it! OH -... and... the name is ' Nursey ' not ' Nurse'.You is forgiveness this times <HR></BLOCKQUOTE>

    wtf???
     
  8. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    danke für das Verzeihenhehe. Ich würde heraus mit den hohen Höllen überwachen, die ich habe gesehen einige hübsche häßliche medizinische Abbildungen von Unfällen mit jenen Sachen...,
     
  9. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    Why do you think pimp passed? lol
     
  10. Nursey

    Nursey Super Moderator

    Messages:
    7,378
    Dank für das Interesse, aber Sie haben keine Notwendigkeit, sich um mich-ich zu sorgen haben die Abgleichung einer Pussykatze, mit oder ohne hohe Fersen!
     
  11. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    passed what??.. fuck you and your bad german... and fuck your useless fucking translator too..

    i'm leaving
     
  12. Nursey

    Nursey Super Moderator

    Messages:
    7,378
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="verdana">quote:</font><HR>Originally posted by KupplertrachtPrügely:
    wtf???<HR></BLOCKQUOTE>

    vervollkommnen Marken Richtung zu mir!
     
  13. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="verdana">quote:</font><HR>Originally posted by Nursey:
    vervollkommnen Marken Richtung zu mir! <HR></BLOCKQUOTE>

    figures
     
  14. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    I'm really beginning to like this *nursey...


    *correction requested
     
  15. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    KupplertrachtPrügely lol

    I didn't make the god damned piece of garbage translator!!! I think you owe your gratitude towards altavista....
     
  16. Nursey

    Nursey Super Moderator

    Messages:
    7,378
    <BLOCKQUOTE><font size="1" face="verdana">quote:</font><HR>Originally posted by CancerBeans:
    I'm really beginning to like this *nursey...


    *correction requested
    <HR></BLOCKQUOTE>

    Korrektur ist definitiv mein forte!
     
  17. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    the tanslator is fine when left to it's niche market, language students who want to fail... it's your fucking piece of shit translator because you linked to it....

    you are tarred with the same shitty brush
     
  18. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
  19. CancerBeans

    CancerBeans Member

    Messages:
    182
    I'm beginning to piece the puzzle together nursey...
     
  20. pimpchichi

    pimpchichi Active Member

    Messages:
    7,211
    ugh.. i'll leave you two to it ... night
     

Share This Page