this is my favourite.... me and nursey were in msn chatrooms... i was getting really boring whispers.. bored witless.... when nursey privated me and told me she got a live one.... so we fucked him up!! btw.... here's the pic she e-mailed him ______________________________________ <font color="#00FFFF">Never give out your password or credit card number in an instant message conversation. </font> <font color="#FFFF00">Andy says: hey Andy says: this is me</font> ho-chichufuchaa says: oh hi <font color="#FFFF00">Andy says: cool name</font> ho-chichufuchaa says: cheers</p> <font color="#408080">Waiting for Andy to accept the file "Toriforeplay.jpeg" (50 Kb, less than 1 minute with a 28.8 modem). Please wait for a response or Cancel (Alt+Q) the file transfer.</font></p> <font color="#408080"> Transfer of file "Toriforeplay.jpeg" has been accepted by Andy. Starting transfer...</font></p> ho-chichufuchaa says: here it is <font color="#FFFF00">Andy says: i can send this here</font> ho-chichufuchaa says: k <font color="#FFFF00">Andy says: try again</font></p> <font color="#800000">We could not send this file because the connection is blocked. Please contact your network administrator or Internet service provider; they may be able to enable file transfers.</font></p> <font color="#408080">Waiting for Andy to accept the file "Toriforeplay.jpeg" (50 Kb, less than 1 minute with a 28.8 modem). Please wait for a response or Cancel (Alt+Q) the file transfer.</font></p> <font color="#408080"> Transfer of file "Toriforeplay.jpeg" has been accepted by Andy. Starting transfer...</font></p> <font color="#FFFF00">Andy says: email it</font></p> <font color="#800000">We could not send this file because the connection is blocked. Please contact your network administrator or Internet service provider; they may be able to enable file transfers.</font></p> ho-chichufuchaa says: ok ho-chichufuchaa says: damn ho-chichufuchaa says: u try? ho-chichufuchaa says: its usually ok</p> <font color="#408080">Andy would like to send you the file "Photo0002.jpg" (165 Kb). Transfer time is less than 2 minutes with a 28.8 modem. Do you want to Accept (Alt+T) or Decline (Alt+D) the invitation?</font></p> <font color="#408080">Transfer of file "Photo0002.jpg" from Andy has been accepted. Starting transfer...</font></p> ho-chichufuchaa says: somethings up with my comp ho-chichufuchaa says: but im getting ypours <font color="#FFFF00">Andy says: ok email me Andy says: kopite778@hotmail.com</font> ho-chichufuchaa says: k <font color="#FFFF00">Andy says: im the guy wearing blue shirt,tie and glasses</font></p> <font color="#408080">You have successfully received <A HREF="http://website.lineone.net/~pimp.daddy/andy.jpg" TARGET=_blank>C:\Program Files\Messenger\Messenger Service Received Files\Photo0002.jpg</A> from Andy. Before opening this file, you may want to scan it with a virus-scanning program.</font></p> <font color="#FFFF00">Andy says: well did it arrive</font> ho-chichufuchaa says: yeah but having trouble viewing can u hold on a tic? <font color="#FFFF00">Andy says: np</font> ho-chichufuchaa says: you look cool <font color="#FFFF00">Andy says: TY</font> ho-chichufuchaa says: is that your parents in shot? <font color="#FFFF00">Andy says: no former work colleagues</font> ho-chichufuchaa says: ok ho-chichufuchaa says: you wanna picture me getting my lacy thong slowly pushed to one side? <font color="#FFFF00">Andy says: how many have</font> ho-chichufuchaa says: loads ho-chichufuchaa says: ohhh ho-chichufuchaa says: im getting wet <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmm Andy says: send me a couple then Andy says: make them good and horny</font> ho-chichufuchaa says: ohhhhh ho-chichufuchaa says: i've got you on the chair-leaning you back ho-chichufuchaa says: removing your glasses babuy <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmm</font> ho-chichufuchaa says: strokin your hair <font color="#FFFF00">Andy says: send me the photos Andy says: then we can have some real fun</font> ho-chichufuchaa says: its been a hard day huh?you wanna nestle your face in my cleavage honey? <font color="#FFFF00">Andy says: yea Andy says: listen weres the dog</font> ho-chichufuchaa says: in here <font color="#FFFF00">Andy says: ok send me the photos and we can try the dog Andy says: lol</font></p> <font color="#408080">Waiting for Andy to accept the file "Toriforeplay.jpeg" (50 Kb, less than 1 minute with a 28.8 modem). Please wait for a response or Cancel (Alt+Q) the file transfer.</font></p> <font color="#408080"> Transfer of file "Toriforeplay.jpeg" has been accepted by Andy. Starting transfer...</font></p> ho-chichufuchaa says: hehehe ho-chichufuchaa says: sounds like a plan <font color="#FFFF00">Andy says: email</font></p> <font color="#800000">We could not send this file because the connection is blocked. Please contact your network administrator or Internet service provider; they may be able to enable file transfers.</font> </p> ho-chichufuchaa says: ok-i'll try e-mail ho-chichufuchaa says: thats funny! ho-chichufuchaa says: you mentioning alva <font color="#FFFF00">Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: and now he's come over to see me! ho-chichufuchaa says: hmmm! <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmmmm Andy says: he knows Andy says: lol</font> ho-chichufuchaa says: haha ho-chichufuchaa says: mmm-getting him to sniff me ho-chichufuchaa says: my nips are getting stiff baby <font color="#FFFF00">Andy says: send photos first love Andy says: email me</font> ho-chichufuchaa says: ok...damn this thing <font color="#FFFF00">Andy says: sorry</font> ho-chichufuchaa says: is ok ho-chichufuchaa says: i've had this pic put in a calender btw ho-chichufuchaa says: but when comes to sending to guys online ho-chichufuchaa says: i clam up-shy! <font color="#FFFF00">Andy says: awwww Andy says: im ok</font> ho-chichufuchaa says: ok ho-chichufuchaa says: nearly ther-gulp ho-chichufuchaa says: hehe ho-chichufuchaa says: but you like anal,huh? <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmmm</font> ho-chichufuchaa says: if is a pretty girl like me? <font color="#FFFF00">Andy says: yes Andy says: yea</font> ho-chichufuchaa says: k <font color="#FFFF00">Andy says: well</font> ho-chichufuchaa says: nearly ho-chichufuchaa says: my model na,me is 'tori marie' <font color="#FFFF00">Andy says: tori marie Andy says: nice</font> ho-chichufuchaa says: done couple of shoots <font color="#FFFF00">Andy says: wat for</font> ho-chichufuchaa says: money (?) ho-chichufuchaa says: eh? <font color="#FFFF00">Andy says: magazine silly Andy says: lol</font> ho-chichufuchaa says: oh noo-a calender ho-chichufuchaa says: 2 yrs running ho-chichufuchaa says: hang on <font color="#FFFF00">Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: done now we'll see! ho-chichufuchaa says: think you'll like me-but dont get shy with me! <font color="#FFFF00">Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: im pretty good at some things ho-chichufuchaa says: and have never had any1 complain <font color="#FFFF00">Andy says: is that really u</font> ho-chichufuchaa says: yes ho-chichufuchaa says: well?? ho-chichufuchaa says: !? ho-chichufuchaa says: hehe <font color="#FFFF00">Andy says: cool Andy says: wow</font> ho-chichufuchaa says: you arent going to run pout on me ho-chichufuchaa says: ok ho-chichufuchaa says: phew <font color="#FFFF00">Andy says: have yu anymore for later</font> ho-chichufuchaa says: i have loads but most have got my face ho-chichufuchaa says: and need scanned <font color="#FFFF00">Andy says: i wanna see yur face</font> ho-chichufuchaa says: one thing ..im pretty horny and im ho-chichufuchaa says: getting LICKED! <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmm</font> ho-chichufuchaa says: hehe ho-chichufuchaa says: oooh ho-chichufuchaa says: its nice ho-chichufuchaa says: you got a dog btw? <font color="#FFFF00">Andy says: no</font> ho-chichufuchaa says: ohhh fuck ythis is making me cream ho-chichufuchaa says: mmmmm! ho-chichufuchaa says: i wish you could see <font color="#FFFF00">Andy says: is his tongue in deep</font> ho-chichufuchaa says: not YET!hehe ho-chichufuchaa says: mmmm <font color="#FFFF00">Andy says: let him</font> ho-chichufuchaa says: baby speak to me ho-chichufuchaa says: yeahhh <font color="#FFFF00">Andy says: do u want his cock</font> ho-chichufuchaa says: oww-ihes getting right in actually ho-chichufuchaa says: mmmm-yeah <font color="#FFFF00">Andy says: r yu sure</font> ho-chichufuchaa says: im scared ho-chichufuchaa says: of getting fucked by him <font color="#FFFF00">Andy says: u will njoy it</font> ho-chichufuchaa says: mmmm ho-chichufuchaa says: i will if u stay with me <font color="#FFFF00">Andy says: i will</font> ho-chichufuchaa says: i've got my tits bound.makes them numb apart from my nips which throb and tingle <font color="#FFFF00">Andy says: wat age r yu again</font> ho-chichufuchaa says: well...my REAL age is 23 <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: jus yur so fucking kinky Andy says: lol</font> ho-chichufuchaa says: im getting pretty damn close to letting him fuck me you know!! <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: heres wat yu do</font> ho-chichufuchaa says: i want you to join in with me ho-chichufuchaa says: ok <font color="#FFFF00">Andy says: follow my orders Andy says: i will</font> ho-chichufuchaa says: yeah baby <font color="#FFFF00">Andy says: rite Andy says: put the keyboard on the floor</font> ho-chichufuchaa says: yeah ho-chichufuchaa says: k ho-chichufuchaa says: mmmmmmm! <font color="#FFFF00">Andy says: get down on yur knees</font> ho-chichufuchaa says: yeah just hang on <font color="#FFFF00">Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: oh fuck hes trying to mount me ho-chichufuchaa says: ! <font color="#FFFF00">Andy says: dont let him yet</font> ho-chichufuchaa says: oh god ho-chichufuchaa says: ok <font color="#FFFF00">Andy says: stop him</font> ho-chichufuchaa says: k ho-chichufuchaa says: hehe <font color="#FFFF00">Andy says: rite is he behind u</font> ho-chichufuchaa says: hes on still trying to get up hehehe ho-chichufuchaa says: wow! <font color="#FFFF00">Andy says: let him lick ur ass</font> ho-chichufuchaa says: yep-i am <font color="#FFFF00">Andy says: is it nice</font> ho-chichufuchaa says: yeah <font color="#FFFF00">Andy says: ok two things</font> ho-chichufuchaa says: im having to get up again ho-chichufuchaa says: hes bit eager hehe <font color="#FFFF00">Andy says: one keep typing Andy says: no matter wat</font> ho-chichufuchaa says: wow-im bit scared!hehe <font color="#FFFF00">Andy says: two</font> ho-chichufuchaa says: ok <font color="#FFFF00">Andy says: dont let him put his knot inside</font> ho-chichufuchaa says: right,ok <font color="#FFFF00">Andy says: if that goes in yur fucked Andy says: lol Andy says: it sticks</font> ho-chichufuchaa says: haha ho-chichufuchaa says: yep ive seen <font color="#FFFF00">Andy says: so b careful</font> ho-chichufuchaa says: k <font color="#FFFF00">Andy says: right on yur knees again</font> ho-chichufuchaa says: ohhhh!u sure? <font color="#FFFF00">Andy says: have yu been fucked in the ass</font> ho-chichufuchaa says: yeah!! <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: he mite go for there Andy says: lol</font> ho-chichufuchaa says: oooh! <font color="#FFFF00">Andy says: he can smell ur shit Andy says: lol</font> ho-chichufuchaa says: i need to get high if he does that ho-chichufuchaa says: lol <font color="#FFFF00">Andy says: did u crap today</font> ho-chichufuchaa says: yeah <font color="#FFFF00">Andy says: he will sniff yu</font> ho-chichufuchaa says: mmm-hes jumping up <font color="#FFFF00">Andy says: r yu wet enough</font> ho-chichufuchaa says: yeah <font color="#FFFF00">Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: hehehe=-hes frisky <font color="#FFFF00">Andy says: remember to keep typing</font> ho-chichufuchaa says: trying <font color="#FFFF00">Andy says: so wud i be</font> ho-chichufuchaa says: mmmmm! <font color="#FFFF00">Andy says: im hard for yu love</font> ho-chichufuchaa says: ohhh BABY! <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmm</font> ho-chichufuchaa says: oh hurry-hes wanting me and i want it too ho-chichufuchaa says: wat i do ho-chichufuchaa says: let him <font color="#FFFF00">Andy says: ok let him go for it Andy says: see wat hole he enters first</font> ho-chichufuchaa says: oh yeah ho-chichufuchaa says: ohhh-in <font color="#FFFF00">Andy says: were</font> ho-chichufuchaa says: ohhhh hes in my cunt <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmmm Andy says: deep Andy says: type Andy says: babe</font> ho-chichufuchaa says: WOW <font color="#FFFF00">Andy says: type Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: yeah ho-chichufuchaa says: ohhh-hes getting me <font color="#FFFF00">Andy says: do u like it</font> ho-chichufuchaa says: ohhhh ho-chichufuchaa says: fuck ho-chichufuchaa says: ohhh stick your cock in my mouth ho-chichufuchaa says: please <font color="#FFFF00">Andy says: i am now</font> ho-chichufuchaa says: ooooh <font color="#FFFF00">Andy says: all 7 inches</font> ho-chichufuchaa says: yeah baby <font color="#FFFF00">Andy says: fucking ur mouth Andy says: hard and fast</font> ho-chichufuchaa says: owwwwwwww ho-chichufuchaa says: hes getting big <font color="#FFFF00">Andy says: hes gonna shoot Andy says: lol</font> ho-chichufuchaa says: ohhh ho-chichufuchaa says: mmmmm <font color="#FFFF00">Andy says: keep talking</font> ho-chichufuchaa says: hehe WOW! ho-chichufuchaa says: OHHHH HEHE <font color="#FFFF00">Andy says: how does yur pussy feel</font> ho-chichufuchaa says: MMMM-IM GETTING HIM SWELLING-OHHH <font color="#FFFF00">Andy says: watch the knot Andy says: hey</font> ho-chichufuchaa says: OHHH-HANG ON BABY <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: wats wrong</font> ho-chichufuchaa says: owww-he's swollen right up baby shooting <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmmmmmmmm Andy says: deep into ur cunt</font> ho-chichufuchaa says: oWWwWWWWW-ITS FILLING ME ho-chichufuchaa says: OWWW <font color="#FFFF00">Andy says: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm</font> ho-chichufuchaa says: SPEAK ho-chichufuchaa says: OWWW <font color="#FFFF00">Andy says: cum baby Andy says: cum for me</font> ho-chichufuchaa says: AAH -HURTING BUTS GOOD ho-chichufuchaa says: OH <font color="#FFFF00">Andy says: shoot yur cum all over his cock#</font> ho-chichufuchaa says: HES SYTUCK ho-chichufuchaa says: OHH ho-chichufuchaa says: FILLING ME <font color="#FFFF00">Andy says: relax babe</font> ho-chichufuchaa says: K <font color="#FFFF00">Andy says: is he rite in</font> ho-chichufuchaa says: yea ho-chichufuchaa says: oh <font color="#FFFF00">Andy says: ok is he still fuckin u</font> ho-chichufuchaa says: nooo-is filling me-this is unreal ho-chichufuchaa says: stuck! <font color="#FFFF00">Andy says: try taking him out</font> ho-chichufuchaa says: no way ho-chichufuchaa says: ohhh fuck ho-chichufuchaa says: hes biting me <font color="#FFFF00">Andy says: were</font> ho-chichufuchaa says: ohhhhh-is good im filling with hids cream ho-chichufuchaa says: back] <font color="#FFFF00">Andy says: do u want him to stop</font> ho-chichufuchaa says: nope ho-chichufuchaa says: hurts tho-in good way <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: he will fuck u good then</font> ho-chichufuchaa says: mmmmm ho-chichufuchaa says: cumming-oh ho-chichufuchaa says: hes good baby <font color="#FFFF00">Andy says: wud yu like it up the ass now</font> ho-chichufuchaa says: yeah ho-chichufuchaa says: oh god pleds <font color="#FFFF00">Andy says: ok try taking him out of ur pussy Andy says: tori Andy says: heey</font> ho-chichufuchaa says: ohh ho-chichufuchaa says: he aint movin ho-chichufuchaa says: just pumping away <font color="#FFFF00">Andy says: scold him</font> ho-chichufuchaa says: ohgh <font color="#FFFF00">Andy says: try taking his cock out</font> ho-chichufuchaa says: hes really loving me <font color="#FFFF00">Andy says: stop him now</font> ho-chichufuchaa says: ohh-hes stuck in me <font color="#FFFF00">Andy says: relax</font> ho-chichufuchaa says: wat i do bawsbuy ho-chichufuchaa says: ]baby <font color="#FFFF00">Andy says: it will come out Andy says: get him to stop pumping</font> ho-chichufuchaa says: ohhh ho-chichufuchaa says: trying ho-chichufuchaa says: shit hes vitimngf me ho-chichufuchaa says: bitinfg <font color="#FFFF00">Andy says: tell him off Andy says: get angry Andy says: hes yur dog Andy says: get him off yu now Andy says: rite now</font> ho-chichufuchaa says: oww damn <font color="#FFFF00">Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: bitingme\ <font color="#FFFF00">Andy says: slap him Andy says: smack his nose</font> ho-chichufuchaa says: oww-im ho-chichufuchaa says: hurting oh fuck <font color="#FFFF00">Andy says: slap him hard</font> ho-chichufuchaa says: im scared <font color="#FFFF00">Andy says: slap him rweal hatrd</font> ho-chichufuchaa says: slapping <font color="#FFFF00">Andy says: harder Andy says: show him ur boss</font> ho-chichufuchaa says: owowo biting me back ho-chichufuchaa says: growling ho-chichufuchaa says: \andy <font color="#FFFF00">Andy says: slap him really hard babe</font> ho-chichufuchaa says: kjh <font color="#FFFF00">Andy says: tori get hi m off u now</font> ho-chichufuchaa says: helpxfuck ho-chichufuchaa says: tryinhg <font color="#FFFF00">Andy says: doesnt matter how jus t do it Andy says: pull urself free Andy says: get off his dick now</font> ho-chichufuchaa says: yAEH\ ho-chichufuchaa says: tryin <font color="#FFFF00">Andy says: pull now</font> ho-chichufuchaa says: im gonna lewave him im scared ho-chichufuchaa says: no ho-chichufuchaa says: owwww ho-chichufuchaa says: fuck this <font color="#FFFF00">Andy says: get off him Andy says: tori do it now</font> ho-chichufuchaa says: aaaah ho-chichufuchaa says: still biting ho-chichufuchaa says: hitting ho-chichufuchaa says: im hitting <font color="#FFFF00">Andy says: slap his nuzzle Andy says: real hard Andy says: tori im sorry</font> ho-chichufuchaa says: nope no way hes anfgry <font color="#FFFF00">Andy says: i shud never have talked u into this Andy says: slap him ur his boss Andy says: u own him Andy says: not he owns yu</font> ho-chichufuchaa says: k <font color="#FFFF00">Andy says: make him yelp if yu have to</font> ho-chichufuchaa says: k ho-chichufuchaa says: nbloodyb hell <font color="#FFFF00">Andy says: is he calming down any Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: no ho-chichufuchaa says: omigods <font color="#FFFF00">Andy says: hit him Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: im ho-chichufuchaa says: andy <font color="#FFFF00">Andy says: wat babe</font> ho-chichufuchaa says: help oh im hi <font color="#FFFF00">Andy says: punch him</font> ho-chichufuchaa says: hittoijng him <font color="#FFFF00">Andy says: is he still biting yu Andy says: or jus fuckin yu</font> ho-chichufuchaa says: ]oww fuvck im goiumng to habve to huret him <font color="#FFFF00">Andy says: hurt him then</font> ho-chichufuchaa says: going to hit him wigth chair <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: if it gets yu free Andy says: ok Andy says: well..................... Andy says: tori did u do it ?</font> ho-chichufuchaa says: fzANDY hesa ho-chichufuchaa says: hang on <font color="#FFFF00">Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: my god <font color="#FFFF00">Andy says: wat baby</font> ho-chichufuchaa says: hes lying unconscious ho-chichufuchaa says: my god <font color="#FFFF00">Andy says: did u knock him out</font> ho-chichufuchaa says: andy,its bad <font color="#FFFF00">Andy says: tori how bad Andy says: is he still breathing</font> ho-chichufuchaa says: i dont know if hes breatrhing <font color="#FFFF00">Andy says: go check his mouth</font> ho-chichufuchaa says: fick hes bleeding wat my gonna do ho-chichufuchaa says: hangf on <font color="#FFFF00">Andy says: were did u hit him Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: goit knot out <font color="#FFFF00">Andy says: of were yur pussy</font> ho-chichufuchaa says: i m in bad way ho-chichufuchaa says: hit him on ribcage and head ho-chichufuchaa says: im bleeding ho-chichufuchaa says: fuck <font color="#FFFF00">Andy says: jus keep an eye on him Andy says: were r yu bleeding</font> ho-chichufuchaa says: hit him hard bout 5 times ho-chichufuchaa says: hes limp ho-chichufuchaa says: i dont know if he s breathing ho-chichufuchaa says: this is bad im not happy ho-chichufuchaa says: fucks sake <font color="#FFFF00">Andy says: try to rouse him Andy says: shake him gently</font> ho-chichufuchaa says: my god <font color="#FFFF00">Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: this is killing me ho-chichufuchaa says: nothing ho-chichufuchaa says: hanfg on <font color="#FFFF00">Andy says: shake him a little harder and call his name</font> ho-chichufuchaa says: i am doing fucks sake <font color="#FFFF00">Andy says: im sorry</font> ho-chichufuchaa says: this isnt happening to ,me ho-chichufuchaa says: ]i thought you seemed to know wat ure doing <font color="#FFFF00">Andy says: this is all my fault</font> ho-chichufuchaa says: his chest is clicking when i move him <font color="#FFFF00">Andy says: u mite have broken a rib Andy says: im real sorry Andy says: but u were scared Andy says: it had to b done</font> ho-chichufuchaa says: im scared ho-chichufuchaa says: my boyfriends due bvack in 3 hrs ho-chichufuchaa says: this is down to you-you encouraged ,me-i thought you said was safe ho-chichufuchaa says: im crying <font color="#FFFF00">Andy says: babe it is safe</font> ho-chichufuchaa says: is dead-im sure <font color="#FFFF00">Andy says: ur dog was biting yu Andy says: thats not meant to happen</font> ho-chichufuchaa says: fuck ho-chichufuchaa says: i've had him 4 yrs <font color="#FFFF00">Andy says: look see if yu can feel a heart beat Andy says: check for a pulse</font> ho-chichufuchaa says: andy hes fucking dead!im gonna fucking die this is horrible <font color="#FFFF00">Andy says: is there nothing at all</font> ho-chichufuchaa says: im soaking in his cum and hes dead <font color="#FFFF00">Andy says: r yu sure there is no pulse</font> ho-chichufuchaa says: hang on ho-chichufuchaa says: think maybe something but might be my own i camn fee;l ho-chichufuchaa says: in my thumb ho-chichufuchaa says: shit ho-chichufuchaa says: is unreal <font color="#FFFF00">Andy says: have u a mirror handy Andy says: a hand mirror</font> ho-chichufuchaa says: k ho-chichufuchaa says: brb <font color="#FFFF00">Andy says: put it to his mouth</font> ho-chichufuchaa says: nothing ho-chichufuchaa says: what am i gonna do andy <font color="#FFFF00">Andy says: i dont know Andy says: im so sorry</font> ho-chichufuchaa says: you knew what you were doing howd you not think bout this? <font color="#FFFF00">Andy says: this wasnt meant to happen Andy says: u said he fucked yur friend</font> ho-chichufuchaa says: shit shiyt <font color="#FFFF00">Andy says: yes or no</font> ho-chichufuchaa says: no-was her own dog <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: i dont understand</font> ho-chichufuchaa says: he used to lick me ho-chichufuchaa says: ive sen friend with her dog not mine <font color="#FFFF00">Andy says: babe im so so sorry</font> ho-chichufuchaa says: im shitting myself <font color="#FFFF00">Andy says: was he yur dog or the boyfriends</font> ho-chichufuchaa says: ours <font color="#FFFF00">Andy says: r yu sure hes dead</font> ho-chichufuchaa says: oh god <font color="#FFFF00">Andy says: wat</font> ho-chichufuchaa says: what am i going to say? ho-chichufuchaa says: im sitting here with our dogs blood and cum all over me-bitten and bleeding <font color="#FFFF00">Andy says: go and wash up Andy says: get yurself sorted</font> ho-chichufu chaa says: its gushing out of me ho-chichufuchaa says: dog cum <font color="#FFFF00">Andy says: blood Andy says: he filled yu poor bastard Andy says: is there no movement at all from him Andy says: tori marie</font> ho-chichufuchaa says: no <font color="#FFFF00">Andy says: yu must have hit him real hard</font> ho-chichufuchaa says: well you told me to <font color="#FFFF00">Andy says: wat size was the chair</font> ho-chichufuchaa says: was that just so he could fuck me in ass cos if soi ho-chichufuchaa says: is no good <font color="#FFFF00">Andy says: babe it wasnt Andy says: i was scared for yu to Andy says: im here there was fuck all i cud do</font> ho-chichufuchaa says: he could habve stayed knotted in <font color="#FFFF00">Andy says: im sorry Andy says: i was worried about him biting yu</font> ho-chichufuchaa says: i c <font color="#FFFF00">Andy says: u were getting hurt</font> ho-chichufuchaa says: but was good way <font color="#FFFF00">Andy says: wat was a good way</font> ho-chichufuchaa says: until i tried getting him out ho-chichufuchaa says: was just biting back to begin with ho-chichufuchaa says: ive killed hoim ho-chichufuchaa says: i thought was necessary ho-chichufuchaa says: to get him off <font color="#FFFF00">Andy says: look jus get yurself sorted</font> ho-chichufuchaa says: you said slap <font color="#FFFF00">Andy says: u can make an xcuse up</font> ho-chichufuchaa says: i trhought would be ok-and alva goes fucking wild at me <font color="#FFFF00">Andy says: say he was hit by a car or something</font> ho-chichufuchaa says: oh god <font color="#FFFF00">Andy says: tori please forgive me</font> ho-chichufuchaa says: i just thought you knew wat iu were doing andy <font color="#FFFF00">Andy says: i thought i did Andy says: im so sorry</font> ho-chichufuchaa says: i jusdt wanted a good time,now look at me <font color="#FFFF00">Andy says: babe im the one to blame</font> ho-chichufuchaa says: im a mess-hes dead <font color="#FFFF00">Andy says: go get washed up Andy says: get those cuts seen too</font> ho-chichufuchaa says: my b-friends going to guess i just know ho-chichufuchaa says: i've got bites and scratches on my tits and legs arms and arse ho-chichufuchaa says: this is fucking going to be craz ho-chichufuchaa says: with dog dead ho-chichufuchaa says: im fucked <font color="#FFFF00">Andy says: tori wat can i do to help Andy says: i know ive fucked up</font> ho-chichufuchaa says: god,dont know ho-chichufuchaa says: will i bury dog? <font color="#FFFF00">Andy says: were</font> ho-chichufuchaa says: say he ran away <font color="#FFFF00">Andy says: wat bout cuts and scratches</font> ho-chichufuchaa says: hang on <font color="#FFFF00">Andy says: if u want to bury him do so Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: its my bfriend <font color="#FFFF00">Andy says: wat did yu say</font> ho-chichufuchaa says: coming back half 2 ho-chichufuchaa says: fuck <font color="#FFFF00">Andy says: ok stay calm</font> ho-chichufuchaa says: think of a story <font color="#FFFF00">Andy says: where can yu bury him Andy says: jus say he was hit by a lorry</font> ho-chichufuchaa says: oh god wont have time dont think <font color="#FFFF00">Andy says: but how do u hide ur injuries</font> ho-chichufuchaa says: ok <font color="#FFFF00">Andy says: ur cuts</font> ho-chichufuchaa says: im going to say he just went for me when i was playing with myself ho-chichufuchaa says: is that going to wash? <font color="#FFFF00">Andy says: but yu r cut so much Andy says: how did he die</font> ho-chichufuchaa says: yeah say i fought with him ho-chichufuchaa says: while he tried to 'rape' me <font color="#FFFF00">Andy says: ok Andy says: it mite work Andy says: fingers crossed Andy says: tori can yu forgive me</font> ho-chichufuchaa says: but im still gonna have hard time explaining ho-chichufuchaa says: dont ask that at a time like this please <font color="#FFFF00">Andy says: jus say that or that he was hit by a car/lorry</font> ho-chichufuchaa says: how the fuck can i forgive you? <font color="#FFFF00">Andy says: im sorry i jus wish there was more i cud do Andy says: ok</font> ho-chichufuchaa says: at time like this? <font color="#FFFF00">Andy says: dont then</font> ho-chichufuchaa says: i'm going to wash up <font color="#FFFF00">Andy says: i will never forgive myself</font> ho-chichufuchaa says: im still gushing with my dogs sperm,im full gods sake ,i cant believe it happened like this ho-chichufuchaa says: from total ecstacy to this <font color="#FFFF00">Andy says: tori i dont know wat to say Andy says: i feel worse</font> ho-chichufuchaa says: just stop it <font color="#FFFF00">Andy says: this is all my fault Andy says: i shud have left yu alone</font> ho-chichufuchaa says: stop feeling bad and just fuclking THINK next ti,me <font color="#FFFF00">Andy says: im a sick bastard Andy says: who likes sick things like animal sex Andy says: yur poor dog suffered because of me</font> ho-chichufuchaa says: oh god-is my fault too andy <font color="#FFFF00">Andy says: it is nothing to do with yu Andy says: if yu hadnt listened to me Andy says: this wud never have happened Andy says: so wat r yu gonna tell him Andy says: tori</font> ho-chichufuchaa says: oh my god hes here <font color="#FFFF00">Andy says: want me to go</font> ho-chichufuchaa says: no ho-chichufuchaa says: please ho-chichufuchaa says: hang on <font color="#FFFF00">Andy says: wat good am i gonna do</font></p> <font color="#0080FF">he-chichufuchi has been added to the conversation.</font></p> ho-chichufuchaa says: andy hes here <font color="#FFFF00">Andy says: ok</font> <font color="#00FF00">he-chichufuchi says: hey andy..</font> <font color="#FFFF00">Andy says: hi</font> <font color="#00FF00">he-chichufuchi says: she don't need yto tell me.. he-chichufuchi says: i been watching all along he-chichufuchi says: so don't feel guilty he-chichufuchi says: you played a good part..... he-chichufuchi says: do you mind if we put this transcript on a website?</font> <font color="#FFFF00">Andy says: wat sort of a sick game is this</font> <font color="#00FF00">he-chichufuchi says: we can change the names to protect the.. err.. guilty he-chichufuchi says: yes.. it is.. he-chichufuchi says: a game.. he-chichufuchi says: isn't it all??</font> <font color="#FFFF00">Andy says: hey mate have i been taken for a fool</font> <font color="#00FF00">he-chichufuchi says: yes.. but hey, thanks for takin care o my woman </font></p> <font color="#FF0000">Andy has left the conversation.</font></p> [ April 26, 2001: Message edited by: PimpDaddy ]
nursey'll have to tell you how she snared him at first... the box she got whisper in closed before she could copy the text... this lasted for about 2/3 hours.... it was gettin on for 3am and we had him defeated like a piece of meat... just absorbing everything we could throw at him.. he would have gone along with anything.... we discussed makin him help nursey cut up the dogs corpse and hide it in cupboards around the house till the morning... but i had to get some sleep.. so i got nursey to invite me in and do "smile.. you're on candid camera" bit... and he presented the ideal opportunity.... when he broke down and admitted to being animal-fucking-pervert... he's a civil servant too.... shocking!!!